miercuri, 30 martie 2011

Te-am zărit lângă farmacia de la colţ....

Te-am zărit lângă farmacia de la colţ,
vorbeai obosită la telefon,
tuşeai din când în când, 
şi ai scăpat batista pe o bucată de carton.
M-am aplecat;
Am mirosit-o;
Apoi ţi-am înapoiat-o;
vrui să absorb acel virus din plămânii tăi
                                           în plamânii mei;

vrui să delirez sub otrava ce dăinuie-n tine

                                           înhibând-o-n mine.
  


Sorbii încet veninul tău prin fosele nazale
privindu-ţi ochii mari de sticlă.
vedeam doar roşu, vene şi-un Apus,
apoi mi-ai spus acel banal răspuns
"merci" şi imi zâmbii artificial şi-un pic cochet.




Te-am luat de mâna şi ne-am scufundat încet
                                                            în Mare.
simţeam veninul mişcându-mi-se în creier, în ochi ,şi-n buze,
                                                                   chiar şi-n solzi.


Acum erai vie,naturală,
aveai ochii calzi şi sângele fierbinte.
Te-am strâns în braţe
şi-mi povesteai despre...
maşini,cosmetică şi rochii,
despre petreceri, case şi prieteni.
Iar eu te ascultam supus
priveam doar transformarea ta într-o meduză.


Şi nu te mai strângeam în braţe,
Şi nu te mai priveam în ochi,
te rătăceai prin miliardele de celenterate
Fără drum şi fără casă
Fără ochi şi fără creieri...




Ne-am despărţit lângă o farmacie 
                                                      vorbind la telefon cu cineva despre-o recentă comedie.


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu